کارگاه فروش مدرس فروش استاد فروش معلم فروش سخنران فروش کارگاه سازمانی فروش کلاس فروش دوره سازمانی فروش
ده رنگ که افزایش فروش به همراه دارد و دلایل آنها
بازاریابان و طراحان گرافیک از مدتها پیش میدانستند که برخی رنگها تمایل به تحریک برخی حواس در مشتریان داشته و از این طریق نقش عمدهای در موفقیت کمپینهای بازاریابی بازی میکنند. در ادامه به معرفی فهرستی شامل 10 رنگ مختلف میپردازیم که موجب افزایش فروش شده و به احساسی که آن را تحریک میکند هم اشاره میکنیم:
1- قرمز
قرمز، رنگی حاکی از قدرت است. این رنگ جلب توجه مردم را کرده و این توجه را حفظ میکند و به همین دلیل بهعنوان مهمترین و شناختهشدهترین رنگها برای فعالیتهای بازاریابی و افزایش فروش در نظر گرفته میشود.
رنگ
بهزاد حسین عباسی
مدرس فروش و فروشندگی در سازمان و فروش فروشگاهی
معلم اصول و فنون مذاکره
استاد و فروش و فروشندگی و فروش فروشگاهی
سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری و مدیریت مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری
مدرس بازاریابی و فروش و فروشندگی و فروش فروشگاهی
معلم بازاریابی فروش و فروشندگی و فروش فروشگاهی
مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن و فروش و فروشندگی
مدرس مدیریت ارتباط با مشتری و فروش و فروشندگی
هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی و فروش و فروشندگی
مدیر برنامه ها جواد حسنی
09372202257
9197685104
behzadabbasi.ir
2- آبی
زمانی که میخواهید بهعنوان یک فرد یا برند قابلاعتماد و با حس و حال در نظر گرفته شوید، خانواده رنگهای آبی یکی از گزینههای مناسب برای شما در نظر گرفته میشود. برای کسب بهترین نتیجه خانواده رنگهای آبی را با رنگهای مکمل دیگر ترکیب کنید.
3- صورتی
در حال رقابت برای جلبتوجه جمعیت بانوان جوان هستید؟ در صورت استفاده از رنگهای صورتی اشتباهی را مرتکب نشدهاید. این رنگ جالب و جذاب، دارای زوائد و تزئینات و همچنین خانومانه است.
4- زرد
زرد، رنگی پرقدرت است، اما درعینحال خطرناکترین سایه در بین رنگهای مختلف است. از زرد برای دستور دادن به مخاطبین برای توجه کردن به خودتان استفاده کنید و به آنها اجازه دهید بهخوبی بدانند که از تواناییهای خود اطمینان دارید.
5- سبز
سبز، رنگی همهکاره و گرم و دعوتکننده است و احساسی فوقالعاده خوب و عالی به مشتریان منتقل میکند. در ثانی اینکه نشانگر صحت و سلامتی، محیط طبیعی و حسن نیت است. در پایان اینکه، سبز، رنگ پول است، بنابراین ایجادکننده افکاری ناشی و مملو از ثروت است.
رنگ
6- بنفش
بنفش، یک رنگ سلطنتی است که برای انتقال احساسی سرشار از ظرافت اعتبار به محتوای بازاریابی شما مناسب است.
7- طلایی
رنگ طلایی به همین ترتیب نشاندهنده ظرافت و اعتبار است، اما عنصری از قدرت را به محتوای شما اضافه میکند که بنفش قدرت رقابت با آن را ندارد. در ترکیب سبز یا بنفش، رنگ طلایی، رنگی قدرتمند است که نشاندهنده ثروت و شجره و تبار شماست.
8- نارنجی
نارنجی، رنگی سرشار از انرژی است که ویژگیهای قدرتمندی حاکی از جلبتوجه دارد، سرگرمکننده و خنک بوده و به مشتریان احساسی ناشی از سروکار داشتن با یک شرکت بسیار پیشرفته و مدرن را میدهد.
9- قهوهای
قهوهای خاکی بهعنوان رنگی برای آرامش شناخته میشود که حسی از آرامش و تمدد اعصاب را به مشتریان انتقال میدهد.
10- سیاه
رنگ مشکی، یک رنگ همهکاره دیگر است. این رنگ میتواند بهعنوان رنگی مدرن و یا سنتی، هیجانانگیز و یا آرامشبخش در نظر گرفته شود. در صورت استفاده از آن بهعنوان یک رنگ متضاد، به هر حس و حالی که قصد انتقال دادن آن را داشته باشید، حسی درام گونه را اضافه میکند.